BUCAK BELEDİYESİ WATSAPP İHBAR HATTINA GELEN ŞİKÂYETLER ÇÖZÜME KAVUŞTURULUYOR « Kanal 15

19 Ekim 2025 - 22:14

BUCAK BELEDİYESİ WATSAPP İHBAR HATTINA GELEN ŞİKÂYETLER ÇÖZÜME KAVUŞTURULUYOR

BUCAK BELEDİYESİ WATSAPP İHBAR HATTINA GELEN ŞİKÂYETLER ÇÖZÜME KAVUŞTURULUYOR
Son Güncelleme :

25 Haziran 2020 - 12:40

reklam

Bucak Belediyesi, vatandaşların istek ve önerilerini aktararak hızlı ve etkin çözüm bulunması adına hayata geçirdiği 0501 015 15 15 WhatsApp İletişim Hattına gelen istek ve önerilerin  %90.76’sını çözüme kavuşturdu. Bucak Belediyesi, WatsApp ihbar hattına 03.06.2020-23.06.2020 tarihleri arasında gelen 65 şikâyet başvurusunun 59’u çözüme kavuşturuldu. Bucak Belediye Başkanlığından yapılan açıklama ile diğer 6 başvurunun üzerinde çalışılmakta olduğunu, belirli bir program dahilinde çözüme kavuşturulacağı belirtildi. Bucak Belediye Başkanı Emrullah Ünal konu hakkında yaptığı açıklamada, “Vatandaş memnuniyetini ön planda tutarak, Bucak’ın 20 mahallesinde yaşanan sorunları fotoğraf ve görüntülerle belediyeye ulaştırılmasını sağlayacak WatsApp ihbar hattını devreye aldık. İhbar hattına gelen tüm konuları etkin ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmaya çalışıyoruz. WatsApp ihbar hattımıza 03.06.2020-23.06.2020 tarihleri arasında Fen İşleri Müdürlüğüne 23, Zabıta Müdürlüğüne 13, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğüne 12, Su ve Kanalizasyon Müdürlüğüne 10, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne 3, Park ve Bahçeler Müdürlüğüne 3, İmar Müdürlüğüne ise 1 şikâyet başvuru geldi. Anılan tarihlerde toplamda 65 şikâyet başvurusu ihbar hattına ulaştı ve bunların 59’u çözüme kavuşturuldu. 6 şikâyet başvurusu üzerinde ise çalışmalarımız devam ediyor” dedi.

reklam

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam
reklam