KIŞ MEVSİMİNDE NARENCİYE ÜRÜNLERİ DAHA ÇOK TÜKETİLİYOR « Kanal 15

18 Ekim 2025 - 20:51

KIŞ MEVSİMİNDE NARENCİYE ÜRÜNLERİ DAHA ÇOK TÜKETİLİYOR

KIŞ MEVSİMİNDE NARENCİYE ÜRÜNLERİ DAHA ÇOK TÜKETİLİYOR
Son Güncelleme :

20 Kasım 2020 - 15:40

reklam

 

Kış mevsiminde Pazar tezgahlarını süsleyen narenciye ürünleri vatandaş tarafından daha çok tüketiliyor. Bu yıl tüm dünyada ve ülkemizi etkisi altına alan covid-19 salgını dolayısıyla yaklaşan  kış mevsiminde gribal enfeksiyonların yanında koronavirüse karşı dikkatli olunması, maske, mesafe ve hijyen kurallarına uyulması kış mevsiminde bağışıklık sistemini güçlendiren meyve sebzelerin tüketilmesi öneriliyor. Uzmanlar tarafından gribal enfeksiyonlara karşı etkili olduğu belirtilen narenciye ürünlerinin bağışıklık sistemini güçlendirdiği de biliniyor.  Bucak’ta da soğuk kış günlerinde meyvelerde narenciye ürünleri en çok tüketilenler arasında yer alıyor.

Kış mevsimlerinde narenciye ürünlerinin diğer meyvelere göre daha çok tüketildiğini aktaran Pazar esnafı Hüseyin  Yılmaz; “Vatandaş artık bilinçli. Kış mevsimlerinde bol bol c vitamini içeren portakal, mandalina ve limon gibi meyveleri daha çok tüketiyor.  Şu anda mandalina portakal 4 liradan satılıyor. Alan genellikle 4-5 kilo alıyor. Fiyatların önümüzdeki günlerde artacağını zannetmiyorum, fiyatların bu seviyede devam edeceğini tahmin ediyorum. Yalnız hava şartları doğal afet gibi nedenlerle çok olumsuz yönde etkilerse o zaman fiyatlar da yükselir” dedi.

Mehmet Fişekçi; “bu mesleğe başlayalı 24 yıl oldu, sabit manavlığı bıraktım, şu anda seyyar çalışıyorum. Koronavirüs te çağın getirdiği bir hastalık, Allah herkese şifalar versin. Allah kimseye göstermesin. Bu süreçte bol bol narenciye tüketelim. Satışlarda geçen yıla göre çok farklılık yok ancak vatandaş kış mevsimlerinde narenciye ürünlerini daha çok tüketiyor. Vatandaşlara narenciye ürünlerini bol tüketmelerini sağlıklı beslenmelerini ve maske, mesafe, hijyen kurallarına dikkat etmelerini öneriyoruz” dedi.

reklam

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
reklam
reklam